УМОВИ ДОСТАВКИ
Всі замовлення, що відповідають мінімальній сумі (1500 грн з ПДВ), доставляються безкоштовно нашим партнером - компанією «Нова Пошта», далі «НП».
Послуги доставки, та інших сервісів НП, сплачуються відправником - ТОВ «Орбіко Україна».
Замовлення, що були оформлені в робочі дні до 14:00, будуть відвантажені у той самий день.
Замовлення, що були оформлені в робочі дні після 14:00, або будь-який час вихідного чи святкового дня, будуть відвантажені у найближчий наступний робочий день.
Терміни доставки до відділення «НП» 1 - 2 дні.
Терміни кур'єрської доставки «НП» 1 - 3 дні.
Наявність послуги кур'єрської доставки за адресою в Вашому населеному пункті можна перевірити на сайті - https://novaposhta.ua/grafik_zaboru
- Після відправки і обробки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
- Більш детальну інформацію, стосовно дати отримання Вашого замовлення, Ви можете дізнатись на сайті компанії НП - https://novaposhta.ua/
- В обов'язковому порядку перевіряйте Ваше замовлення на відповідність з видатковою накладною, що закріплена на коробці, перед тим як дати підтвердження на отримання вантажу у кур'єра або у відділенні НП.
3 28 квітня 2020 року набрав чинності закон з фінансового моніторингу, згідно якого ідентифікація i верифікація клієнта, за допомогою паспорта, є обов’язковою якщо він здійснює фінансові операції на загальну суму, яка дорівнює чи перевищує 5000 грн на день.
Окрім паспорта клієнт може надати:
-
- Паспорт громадянина України для виїзду закордон (за умови пред’явлення облікової картки фізичної особи)
- Тимчасове посвідчення громадянина України
- Довідка на постійне проживання
- Довідка на тимчасове проживання
- Посвідчення біженця, що видане в Україні
- Посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту
- Водійське посвідчення не може бути документом для верифікації, оскільки це фінансова операція.
- Відповідно до Законодавства встановлений вичерпний перелік документів, що можуть бути надані при здійснені фінансових операцій. Водійське посвідчення (нажаль) не відноситься до таких документів.
Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії НП в присутності співробітника або в присутності кур'єра при адресній доставці. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів, необхідно скласти акт невідповідності. Якщо пакування пошкоджене, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно перевірити цілісність вмісту і в разі неприйнятних пошкоджень або недостачі відмовитися від відправлення з обов'язковим складанням відповідного акту, що підтверджує факт псування або нестачі. При наявності акта, компанія "Нова Пошта" відшкодовує завдані збитки відправнику, а Вам здійснюється повторна відправка аналогічного замовлення.
З приводу Поверння/Обміну товару - зверніться будь ласка до Вашого менеджера. Контакти менеджерів, в залежності від регіону - Ви можете знайти за посиланням: https://salonprofessional.com.ua/contacts-ua
УМОВИ ОПЛАТИ
Покупець має можливість оплатити замовлені Товари одним зі способів:
- попередня оплата банківським переказом на поточний банківський рахунок Постачальника, зазначений у рахунку-фактурі, отриманому Покупцем при оформленні Замовлення
- попередня оплата за допомогою банківської платіжної карти на Сайті
- оплата при отриманні Товару від кур’єра або у відділенні Нової Пошти.